• Cultura nu înseamna sa citesti mult,
  • nici sa stii multe; înseamna sa cunosti mult.
  • Fernando Pessoa

Graficienii din Timişoara sunt provocaţi la creaţie. Până pe data de 21 martie, aceştia sunt aşteptaţi să-şi înscrie creaţiile în concursul de logo-uri lansat de Asociaţia Timişoara Capitală Culturală Europeană, aflată în plin proces de căutare a unei identităţi vizuale.

Înfiinţată în toamna anului trecut, Asociaţia este mandatată să pregătească candidatura oraşului pentru titlul de Capitală Culturală Europeană în anul 2020, promovând multiculturalitatea, diversitatea şi toleranţa specifice comunităţii timişorene.

În realizarea conceptului creativ, graficienii trebuie să ţină cont de obiectivele şi valorile asociaţiei şi să le reflecte atât din punct de vedere al designului cât şi al culorii, respectiv al simbolurilor folosite. Lucrările trebuie să evite ideile de elitism, ermetism, formalism, rigiditate, raportarea strictă la valorile trecutului, imagini şi simboluri care să contrazică diversitatea etnica, culturală şi religioasă a oraşului, subliniază reprezentanţii Asociaţiei Timişoara Capitală Culturală Europeană. În ceea ce priveşte tonul şi imaginea logo-ului, se doreşte o abordare echilibrată, iar tonul trebuie să fie în primul rând credibil, să transmită profesionalism şi, totodată, să fie prietenos, exprimând deschidere şi participare pentru membrii comunitaţii.

Propunerile de logo sunt aşteptate până pe 21 martie, ora 17.00, la adresa asociaţiei (str. C.D. Loga, nr. 2, 300030, Timişoara), în atenţia Teodorei Borghoff.

Cea mai bună dintre lucrări – care va fi anunţată la începutul lunii aprilie – va fi folosită pentru promovarea Proiectului “Timişoara – Capitală Culturală Europeană” pe site-urile partenere şi materiale tipărite (antet, cărţi de vizită, broşuri, flyere etc.). În plus, câştigătorul concursului va semna un contract în valoare de 3000 de euro. După semnarea contractului, graficianul selectat va livra materiale suplimentare pentru brand (execuţia elementelor finale pentru site şi blog, cărţi de vizită, pliante, broşuri). Dreptul de proprietate asupra materialelor concepute va fi transferat Asociaţiei, explică Teodora Borghoff, directorul executiv al ATCCE.

Regulamentul concursului şi calendarul selecţiei pot fi consultate pe blogul asociaţiei.

Sursa foto: Irina Tomici / timisoara2020.wordpress.com

Un comentariu la “Se caută logo pentru Asociaţia Timişoara Capitală Culturală Europeană”

  1. oprea says:

    bine, faceti logo pentru oras, pentru asociatie sau pentru proiectul cultural? si daca faceti pentru proiectul cultural sau asociatie si dupa ce il platiti, puteti sal aruncati pt ca apoi trebuie sa faceti altul care sa reprezinte conceptul. bravo

“Smart Cities” – tema Street Delivery din acest an

Street Delivery, evenimentul care deschide strada pentru oameni şi o închide pentru maşini, ajunge la ediţia a XII-a în Timişoara.

Cinema în aer liber şi comedii franţuzeşti la Grădina de vară Capitol

Comediile franțuzești vor anima din nou, timp de trei seri, locaţia bine cunoscută din Timişoara: Grădina de vară Capitol.

Cântecele aerului – al doilea modul al Atelierului IDENTITATE

Cel de-al doilea modul al Atelierului Identitate este programat în perioada 2-6 iulie 2018. Data-limită pentru înscrieri este 28 iunie.

FOTOGRAFIE: În mijlocul evenimentelor din Mai 1968

La o jumătate de secol după evenimentele din mai 68, expoziţia ne aruncă înapoi în Parisul manifestaţiilor studenţeşti.

#plaiX

11-13 septembrie #TimisoaratraiestePLAI

Posted by PLAI Festival on 8 Septembrie 2015