• Cultura nu înseamna sa citesti mult,
  • nici sa stii multe; înseamna sa cunosti mult.
  • Fernando Pessoa

Asociaţia Timişoara Capitală Culturală Europeană 2021 lansează campania #TM2021, care îşi propune să provoace inventivitatea şi creativitatea timişorenilor, prin îndemnul de a posta fotografii pe reţeaua de socializare Instagram, folosind hashtag-ul #TM2021. Campania se va desfăşura între 2 iunie – 31 august 2015.

În perioada menţionată, utilizatorii de Instagram care doresc să se alăture campaniei vor posta fotografii în care vor surprinde diferite momente, locuri, clădiri sau alte lucruri care reprezintă, în opinia lor, cultura în Timişoara. Pentru a participa la campanie, fotografiile trebuie să fie însoţite de hashtag-ul #TM2021.

Dorim să ne îndreptăm comunicarea şi către tineri, încercând să le transmitem informaţii clare despre activitatea noastră din cadrul Asociaţiei şi să-i implicăm în cunoaşterea culturii şi valorilor timişorene, spune Simona Neumann, director executiv al Asociaţiei Timişoara – Capitală Culturală Europeană în 2021.

În paralel, pe contul de Instagram al Asociaţiei se vor posta fotografii-exemplu, iar o dată pe săptămână se va alege cea mai bună fotografie care va fi publicată pe pagina de Facebook a ATCCE 2021 şi pe contul de Instagram. Astfel, împreună cu participanţii, Asociaţia va căuta următoarele tipuri de cultură: cultură înaltă, gastronomie, artă, sport, educaţie, tehnologie, cultură populară, comunitate şi cultură socială.

La finalul campaniei, cele mai reprezentative 25 de fotografii vor fi selectate pentru a face parte din expoziţia “TM2021, cultura prin ochii timişorenilor”, care va fi organizată la începutul lunii septembrie.

ATCCE 2021 contează pe implicarea timişorenilor şi în ceea ce priveşte construirea identităţii vizuale a candidaturii oraşului. Pe site-ul Asociaţiei, www.timisoara2021.ro, locuitorii Timişoarei pot vota până pe data de 15 iunie 2015 culoarea şi acronimul pe care le consideră reprezentative candidaturii. Alte detalii şi informaţii la zi despre ATCCE 2021 şi candidatura la titlul de Capitală Europeană a Culturii pot fi găsite pe Facebook şi Instagram .

Experiment teatral în PREMIERĂ la Teatrul Maghiar: Forbidden Books

Spectacolul încearcă să descifreze care au fost influențele culturale importante pentru „mileniali”, în contextul exploziei lumii digitale.

Once Upon a Time in Romania – Filme versus corupţie

Intră în concurs! Îţi poţi înscrie clipul video în competiţia de scurtmetraje până pe 1 decembrie 2017.

Un maestru al realismului fantastic la Muzeul de Artă Timişoara

Curatorii expoziţiei propun publicului Muzeului de Artă Timişoara un parcurs prin vasta operă a lui Tudor Banuş.

Festivalul de Teatru Clasic de la Arad spune… poveşti

Iubitorii de teatru sunt aşteptaţi să descopere poveştile celor 10 zile de Festival la Teatrul Clasic „Ioan Slavici” Arad.

#plaiX

11-13 septembrie #TimisoaratraiestePLAI

Posted by PLAI Festival on 8 Septembrie 2015